Beast Mode – ON!!!
Imali smo priliku danas isprobati za vas BMW S1000 XR. Angelin odgovor na Multistradu. Mrtva utrka živih konja. Preživih! No,ajmo redom.
Prvi dojam u mjestu daje utisak da je outfit broj manji od modela ispod. Motor puca po šavovima. Agresivan, kontroverznog dizajna, daleko od razigranog talijanskog stila i daleko od japanskih vizija. Dakle, tipično bavarski No, ostavimo oku promatrača da zaključi samo.
Pali, prva, gas… jao!
Ubacujemo 1,2,3,4, i odma šaltamo unazad 3,2,1.. i stajemo uz rub, za svaki slučaj provjeriti dali je kaciga ne vezana, nego dali se može još pritegnut. Sve vam je jasno!
Motor nije za svakog. Ali baš nije. Nije da baš nikad nismo vozili i brže i jače, ali u ovom paketu je to jednostavno prelagano. Čak niti u road modu nemožete ne povući vraga za jaje. A kada prešaltamo u dynamic… hmm, onda crvenog vučeš za oba!
Izrazito snažno, žestoko, pravocrtno po skali, bez iznenađenja u vidu rupa okretaja. Ko skalpel. Sa tako velikom snagom dolazi i velika odgovornost. Zato zaista ako niste stabilni u glavi zaobiđite ovaj motor. Vrijedi isto što i za super sport, ali je pravo čudo što sa svom tom silom imate osjećaj da sjedite na enduro motoru. Lakoća upravljanja, padanja u zavoj, kao da voziš motor od 250ccm.
Po našoj mjeri napravljeno!
Anatomski položaj.Čista 10-ka.!!! Idealno za šofera 185cm i 95kg. Položaj vozača: IDEALNO!
Sva moguća struja, obavlja prilično dobro svoj posao, ali motor i dalje šara zadnjim krajem u enduro stilu. Bijele crte i prljave ceste su noćna mora za ovakve strojeve. ABS bez greške. Kad na ovakvom motoru kočnice oduševe onda su klasa za sebe. KOČNICE 10!
Za mašinu imamo skraćeni odgovor. R1 u tijelu 990SM-a i sicu GS-a. Jedino smo mu zamjerili što nam je spalio sve dlake po nogama, jer grije ko da vozi na uran, ali sa ovakvim motorom to nemože ni biti drugačije. MAŠINA 10!
Mislim da je dovoljno rečeno. Softverske pikanterije i zadnju riječ tehnologije prepuštamo kolegama iz Moto Pulsa, a čije ćete dojmove imati prilike pročitati uskoru u novom izdanju. Quickshifter radi bolje nego na većini testiranih modela renomiranih proizvođača. Savršeno precizan bez ikakvih trzaja i skosa. Uparen u ovoj kombinaciji…jaoo! Puno je lakše pisati kad ima mana, ovako je to zajebano. MJENJAČ (QUICKSHIFTER) 10!
Rezervar od 20 L bi trebao biti idealna mjera za ovakav motor i vjerujemo da potrošnja uz razumnu vožnju pada ispod 5 litara, ali nam ne pada napamet ovakav stroj držat na infuziji. Neznam potrošnju. I ne želim je znat. Vjerujem da troši gume kao i benzin. Ni to nisam htio pogledati.
Jbg, kad krstariš na jahti, piješ vina koliko nose, a sutradan uz glavobolju računaš. Tako to ide. Ovo uostalom,s a cifrom od 130-tak tisuća kuna i nije za publiku plićih džepova. Nažalost. Znak košta,a ovaj plavo bijeli još i više. Al hvala bogu na pomorcima, pa se barem kod nas BMW nemora bojati za prodaju.
Testni primjerak je bio uskraćen za LED TV od satova, tako da smo imali sat u stilu Nokie 3310 i jednog povećeg cajgera za okretaje. Sve u svemu pregledno i dovoljno, al je 2018-ta pa ovako skupo vozilo nebi smijelo napustit tvornicu bez tableta.
I ono najzanimljivije za kraj. Zvuk!
Ne 10 nego 10 na 2. Svi koji su ispred nas (nažalost) doživili naše nalijetanje su se sklanjali kao u GTA igrici. Nemali broj puta je bilo i paničnih reakcija i pokazivanja prsta, jer motor urla puno gore negoli ide. Nakon dugo vremena sam čuo zvuk formule na motoru.
Engine
- Water/oil-cooled 4-cylinder 4-stroke in-line engine, four valves per cylinder, two overhead camshafts
- Capacity: 999 ccm
- Rated output: 121 kW (165 hp) at 11,000 rpm
- Max. torque: 114 Nm at 9,250 rpm
Performance / fuel consumption
- Consumption w.r.t WMTC for 100km: 6.7 l
Chassis / brakes
- ABS
- BMW Motorrad Race ABS (part-integral), disengageable
Dimensions / weights
- Seat height, unladen weight: 840 mm
- Usable tank volume: 20 l
- Reserve: ca. 4l
I nevjerujem da za BMW kojem nisam sklon, ne nalazim ni jednu manu. Eto. Što bi reko Halid… “evo čuda se dese, pa da bemweeee srce mi odneseee…”
Al ipak ima jedna mana… sa početka priče. Nama je lijep kao čir na nosu. Haha!
Svaka preporuka za kupnju, naravno pod uvjetom da ste imuni na izgled i da ste prodali njivu na Pagu.
PS: Ponavljamo. Zaista nije za svakoga svježeg tulipana!!!